ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
ثبت دومین باخت ذوب‌آهن با لوکا

وقتی نمی‌دانیم چرا بوناچیچ به ایران برگشت!

  • کد خبر: ۳۲۹۸۸
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
وقتی نمی‌دانیم چرا بوناچیچ به ایران برگشت!
ذوب آهن در دو بازی که لوکا بوناچیچ را در خدمت داشته، به 2 باخت مقابل شهرخودرو و پیکان قعرنشین دست یافته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، لوکا بوناچیچ سرمربی جدید ذوب آهن پس ازشکست سنگین ۴ بریک به پیکان گفت: "واقعا هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد! ما یک بر صفر جلو افتادیم و کنترل بازی تقریبا در اختیار ما بود، اما شروع کردیم به اشتباهات انفرادی پشت سرهم؛ مقابل تیمی که فوتبال هم از آن نمی‌بینید و مدام توپ‌ها را بلند می‌زند. قطعا ما این برد را به حریف هدیه دادیم و موقعیت‌ها را تقدیم آن‌ها کردیم. در واقع مسیر پیکان را باز کردیم که به سه امتیاز بازی برسد."

همچنین سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه باخت‌های پیاپی این تیم تا چه زمانی ادامه دارد، عنوان کرد: "هفت روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام. تازه رسیده‌ام و مشغول شناسایی بازیکنان هستم. هنوز احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و این باخت‌ها باید قطع شود. بازیکنانم باید بیشتر از این برای تیمشان احساس مسئولیت کنند، چون آن‌ها در زمین هستند و باید کیفیت خودشان را نشان بدهند. "

متأسفانه ما هم نمی‌دانیم و متوجه نشدیم یک مربی ناکام کروات هرگاه بدون تیم می‌ماند یک گارانتی درفوتبال ایران دارد. جایی که همیشه باشگاهی حاضراست لوکا بوناچیچ را به استخدام خود درآورد!
ما هم فوتبالی ازذوب آهن پرامکانات ندیدیم و فقط گل‌های پی درپی تیم قعرجدولی پیکان را شمردیم!
 
باز هم متأسفانه درفوتبالی که دلالان حرف اول و آخرآن را می‌زنند باید هم شاهد حضورو رجزخوانی مربیان درجه چندم و اخراجی خارجی درکشورمان باشیم که حاصلی ندارند مگرپُرکردن جیب یک مُشت آدم خاص!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->